torsdag 23 september 2010

What to do?

Hm.. jag funderar kring bloggen. Är det nån som läser verkligen?? Och om nån nu gör det, varför gör just du det? Vad gillar du att läsa? Vad borde jag koncentrera mig på, är det nån bit jag borde ha mer som tema i bloggen, eller är det bra som det är? Vad kan göra den mer intressant?

Jag tycker det är väldigt svårt detta med bloggar. Varför läser man dem, vad är det som gör det där lilla extra att de blir intressanta?

Snälla ni som läser min blogg, kan ni inte skriva lite om varför och vad ni tycker att jag borde ha mer/mindre om?

Jag vill veta om det är liksom värt att skriva och dela med mig, isåfall så skulle det vara skoj att höra era åsikter!

Många kramar till er!

3 kommentarer:

Karolina sa...

Jag läser din blogg varje gång du uppdaterar den! :)

I början läste jag den mest för att du skrev om det jag gillar, 50-tal, rockabillymusik och dom trevliga rockabillyevenemang du varit på. Nu det senaste har det av förklarliga skäl inte varit så mkt av den varan men eftersom jag tycker om bebisar (och själv planerar att skaffa barn inom den närmaste tiden) tycker om din blogg ändå =)

Fortsätt då!

Kram Karolina

Madeleine sa...

Jag läser! :) Jag tycker att hela bloggen är bra, jag vet inte varför jag fastnade. Det bara vart så, man får läsa dels om hur det är att vara sjuk i ms, om myyycket bra musik som jag sedan spelar här hemma och nu mycket för att jag är lite nyfiken på hur livet förändras sen man fått barn och så. Gillar att du ibland slänger in inlägg om recept. Hela bloggen är kanon, fortsätt som du gjort hela tiden, det behövs ingen förändring för att jag ska stanna ;)

Annie S sa...

Jag läser också din blogg varje gång du uppdaterar. :) Kan inte riktigt säga varför jag fastnade för den, men det gjorde jag. Många fina musiktips har jag fått av dig under tiden jag har varit bloggläsare. :) Annars gillar jag också bloggen så jag tycker inte du behöver ändra så mycket.

Ha det gott!
Annie S