måndag 20 september 2010

Done

Ja så var denna kur avklarad för denna gången, förhoppningsvis slipper jag detta framöver, iaf att det tar lååång tid innan det blir igen.

Nu väntar jag bara att få komma in på magnetröntgen för att få en bild över hur min hjärna mår och sen kickas det in med ny medicin, hoppas den fungerar så bra som jag vill! Jag vill vara en pigg och glad mamma!

Just nu ligger tösen i sittern och suger på sin napp, inlindad i mammas gamla snuttefilt :-) så söt så! Hon har varit jätteduktig nu när vi flängt in dit hela tiden, lugn och snäll hela tiden.

I helgen var vi både på 35årskalas samt hälsade på vänner så vi har farit runt hela helgen, är helt slut!

Igår satte jag mig och mumsade mörk choklad och njöt, mycket härligt.

Tänkte försöka att starta viktminskningen nu men det är lite svårt, jag hinner inte äta ordentligen på förmiddagarna, hon är ju vaken då jag ska äta, skruttan, och det är liite svårt att laga mat med en skrikande bebis. Får väl kanske äta nån soppa eller shake för att starta viktminskningen så får jag återgå till mat sen när det hänt nåt.

Inga kommentarer: