tisdag 28 september 2010

Sunny

En trevligt solig dag idag! Ska strax gå ut på min minipromenad jag har börjat att göra nu på dagarna! Det är bara ut till vägen, tillbaka och så ut igen, blir sammanlagt kanske 3-4oom men det är ungefär vad jag pallar. Men det är alltid nåt! Det lilla är bättre än inget!

De sista 2 dagarna har jag lidit utav en grönjävlig huvudvärk, det skjuter och hugger i sidan av skallen ner bakom ögat, fattar inte vad det är. Men skulle det vara nåt i skalen läre de ha sett det på röntgen igår ;-)

Idag gjorde jag lite bovetegröt till frukost! Väldigt gott faktiskt, kokade upp vatten och mjöl, slängde ner lite russin och åt med mjölk. Mycket nyttigheter i bovete, ska börja att äta det lite mer igen.

Nej nu får jag allt ta tag i detta så jag kommer ut…

Inga kommentarer: