måndag 6 september 2010

Sailor

Helgen var mycket trevlig! Tror min mamma tyckte det var himla härligt att få gosa bebis också ;-)

De hade med sig en god öl också, Sailor, från Three Towns! Jag smakade bara en mun, men den verkade helt ok, dessutom gör ju etiketten hela grejen ;-)

------------------------

Dagarna flyter på bra här, har fått lite rutin på dagarna nu, men bara lite ;-) T får mata och underhålla henne när han går upp om hon är vaken, men sen sover hon gott, idag till 09, då gick vi upp och åt frukost! Sen efter lite blöjbyten, tvättning, matning igen och lite kink så tog vi oss en promenad med vagnen här på grusvägen bara. Den stora vägen utanför vägrar jag gå efter, folk kör som idioter efter den hör kurviga vägen, hur de nu vågar det med alla rådjur och älgar som springer här.

Då somnade hon igen och jag rullade in henne, så jag kunde ta lite lunch. Hon sover ännu, men snart vill nog även hon ha lite mat!

1 kommentar:

Johanna sa...

Sailor e faktiskt inte alls dum :) liksom Pistonhead ;)
Kram på dej