fredag 19 mars 2010

A Record Tip

Senaste skivköpet var helt ok! Det var Flattrakkers senaste album; “Speedcar Demon”. Vi  har även första albumet “High Octane”. Båda finns på Ginza! Bra band detta faktiskt!  Det är ett australiskt band som för mig påminner väldigt mycket om Crocats, vars album “rebels without applause” jag letat med ljus och lykta med de går inte att få tag på, knappt man får nån träff via Google ens på bandnamnet. Har nån det albumet, LET ME KNOW. Sångaren låter läskigt lik han i Crocats tycker jag…

Slänger in det enda klippet med Crocats jag hittade..

2 kommentarer:

messan sa...

Musik det är gott! Just nu lyssnar jag på en gammal Roxette cd. Den bästa snodde dom när dom gjorde inbrott i vår bil och em massa annat bra.
Kram

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

tack för tipset,det svängde ju rejält!