måndag 22 mars 2010

Night Owl

 

Ja i helgen var man en riktig nattuggla ;-) Vi satt hos vänner på lördagkväll, och T fick sa sig nån öl och nån grogg med sin vän J, så satt jag och L pratade, till 03:20, sen kände jag att det var dags att åka hem ;-) Vi var lite trötta igår, men vi la oss tidigt så det var ju skönt!

Idag vaknade jag tidigt, rastlös och ont i kroppen, men ska nog ta mig en  lutare lite senare efter lunch!

Var på loppis i helgen och fyndade bara saker till lilla pyret, mer om det i gravidbloggen

Nej nu ska jag nog stoppa nåt mer i munnen, hungrig HELA tiden nu..

 

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

oj det var länge ni satt uppe :) men sånt är mysigt ibland!

kramelikram

messan sa...

Det är mysigt att sitta uppe en kväll och prata med goda vänner, tror att det behövs lite då och då.
Lite trött dagen efter är det värt:)

Hoppas du mår bra annars och du får i dig lite smått och gott...man kan ju inte hungra:)
Kramar