måndag 1 mars 2010

Hey There!

hejsan hoppsan här är jag igen ;-)

Jag har verkligen ingen skrivarlust för tillfället.. vet inte vad jag ska skriva eller när.. jag har all tid i världen, men kommer mig verkligen inte för att skriva..

Min mor med sambo var här i helgen! Det var trevligt och jag fick lite hjälp med städningen och hon hängde med mig ner att handla lite proviant på torget ;-)

Lyssnar just nu på Larz Kristerz version på “Jackson” och den är riktigt trevlig! Finns på spotify om man vill höra den.. Gillar hela den nyaste skivan, likväl som den förra!

Lyssnade även på Playtones nya album “rock n’ roll danceparty”. men nej, inte riktigt min smak. Ska jag lyssna på rocknroll får det vara lite rivigare..  Allt blir lite för snällt, rocknroll för mig får inte bli snällt, då blir det trist..

Annars då jaa.. vi håller på och sätter upp lister och pysslar här, och nästa projekt på schemat blir att ta tag i vårt nya sovrum.. får hoppas att det blir klart innan det blir dags för veranda i vår..

Igår bakade jag drömmar, mumsigt värre! De blev jättefina.

Jag får återkomma..

Inga kommentarer: