fredag 5 mars 2010

Errol

Igår kom mina  beställda filmer med posten! Köpte en western med Elvis, Macken-serien (NOSTALGII) samt den nya dokumentären om Errol Nordstedt aca Eddie Meduza.

DSC06463

I helgen blir det nog bara slapp och mys :-) Ska se lite filmer (såklart) och bara ha det bra. kanske ska hälsa på lite vänner och äta middag på lördag, det blir bestämt ikväll..

Igår åkte vi och storhandlade,*puh* vilken pärs. Är ju rätt klen i kroppen nu så det blir så kämpigt, men orkade hela turen, det var en vinst!

Köpte den fina koftan från HM igår, blev lite käris i den, hoppas den är lika fin i verkligheten!

Lyssnar mycket på musik på dagarna, har ett sånt behov av “måbra-hormoner” nu. Har märkt att man lätt blir deppig av att vara gravid. Fattar inte varför. men det är ju så mycket som händer i kroppen..

Bjuder på en bra låt och hoppas ni får en underbar helg!

3 kommentarer:

Angelica sa...

Ja, det är många som blir deppiga. Själv blir jag så jäkla ostabil i humöret, kan vara glad och känna mig jättelycklig ena stunden och i nästa stund kan jag vara jätteledsen och vill bara gråta. Blir lite jobbigt i längden men man får ju trösta sig med att det bara varar några månader till :)

Jenny sa...

Ohh, Macken, vilken gammal goding:) Den vill jag också se igen!

LadyAngore sa...

Word om deppig!
För minsta lilla känns det som att en värld ska rasa ihopa. Därför är det bra att man får lov att unna sig massor när man är gravid. Man får, och man ska! =)