torsdag 11 mars 2010

A New Energy

Ja jag har fått ny energi i kroppen! Tror detta solljus har gjort sitt nu, verkligen! Just nu står ett par limpor i ugnen och jag ska ta och städa lite hade jag tänkt! WOW! Såhär har jag inte känt på länge nu! Trött är jag men kroppen vill lite mer än vad den velat på ett tag.

Promenad är inte att tänka på, är så isigt ute nu och mina höfter känns som på en bräcklig 90åring..

Veckan här har bara rusat fram redan torsdag  ju! men jag lyssnar på god musik här hemma och bara slappar, dricker gott te och göder min mage ;-) kanske inte är så dumt att vara hemma på heltid endå ;-) Fattas bara liite mer ork till att röja undan och storstäda här hemma.

Kan spela en låt som gått varm idag!

1 kommentar:

messan sa...

När vädret är så här så piggnar man till och får en massa energi. Det är en härlig tid vi har framför oss. Nybakt bröd, gud så gott!
Vad spännande med ultraljudet:)!
kram