fredag 12 mars 2010

And So Again

Ja ännu en fredag då! Även fast jag är hemma hela veckorna så är det nåt speciellt med fredagar! Då äter man nåt lite gottigare, kanske lite god frukt vid tvn och kanske en film. sen har jag ju min man hemma hela helgen ;-)

Imorgon så har vi bjudit hem T’s bror med  familj på lite hemmapizza. Det ska bli gott! Min mage blir inte glad men man får offra sig ;-)

Blir väl att se melodifestivalen också. Det är lite trist nu när man sett alla bidragen 711ggr, tappar lite av tjusningen nu tycker jag. Även om jag tycker de flesta bidragen är ren skit endå ;-)

Idag blir det sötpotatis till middag! Vet inte riktigt vad jag vill göra med dem än, troligen blir de grillade i ugnen bara, men de är goda som det mesta, underbar knöl det där!

Nu sparkar jag igång helgen med en riktig partylåt, och ska tag i lite städning här hemma! So Long!

Inga kommentarer: