onsdag 20 oktober 2010

Happy Birthday =P

Idag fyller min make 40 år, hurra hurra för honom :-) Fast han hurrar inte liiika högt, haha! Han tycker det är lite jobbigt att passera den gränsen, men man är inte äldre än man gör sig! Finns de som är 25år och bra mer “gubbe” än han.

Morgonen började med lite presenter och bebisgos, lilla M har vart på strålande humör idag! Hon har hållit sin mamma vaken hela natten så det är ju klart ;-)

Senare ska jag till att baka lite och vi ska hämta lite kinamat till middag, för lite mys hemma, orkar nog inte sitta ute på restaurang nu med lilla liten, man vet ju aldrig vilket humör de kan vara på ;-)

Har även sorterat hennes kläder i storleker och sett vad som kan behövas framöver ifall nån frågar inför julen..men jag såg att det fanns en del..hmr..*host* Det finns en lucka med kläder till våren hehe.

Även en av mina bästaste govänner fyller år, massor av grattis till henne!

En låt som min make önskat får det bli idag! Ha en härlig onsdag!

Inga kommentarer: