söndag 10 oktober 2010

Bying, bying, bying

Jag är så duktig så. Jag shoppar som en gaaalning just nu. Jag vet inte vad det är med mig! Så fort jag ser en söt klänning, ja då ska den med hem. *suck* Till lilla M då såklart, till mig själv blir det inget, känner mig som en flodhäst så det blir inget med det.

Var på barnloppis igår igen och hamstrade rejält, hittade flera fina klänningar och när man köper typ 20 plagg för 15kr, ja då blir det ju lite, haha. men jag köpte kläder som jag tryckte ner i en kasse men även en sån babywatcher, allt för 350 kr :-) Mycket bra.

Lite av de fynd jag gjorde;

DSC08369 ---------

Lite söndagsmusik också!

 

Tack Annie S för tipset!

1 kommentar:

Annie S sa...

Varsågod! :)

Hoppas att den där nya medicinen du skriver om i inlägget ovan kommer att funka!

Ha det gott!
Kram