tisdag 5 oktober 2010

Dollhouse

I helgen så var vi iväg och köpte ett dockhus. Ja det kan tyckas lite tidigt, hihi men det var så fräckt att vi var tvungna att köpa det ;-)

Annars var det väl en lugn helg, jag åkte och inhandlade lite mer kläder till skruttan (ej planerat..råkade bara bli så..) och handlade lite på ICA också, väldigt skönt att komma ut alldeles själv! Ett stort plus var att jag kände mig jättepigg i kroppen och det var riktigt roligt att shoppa! Sist jag försökte åka ut själv var kroppen så trött att det bara blev en plåga.

Har även lyckats ta promenader nu nästan varje dag! Så himla härligt! Jag älskar höstluften också, så jag njuter verkligen.

Lilla M sover gott bara jag kommer utanför dörren hehe.

DSC08325 DSC08233 DSC08235 DSC08282

1 kommentar:

Hanna sa...

Va fint dockhuset va och va roligt och inreda :)
Massa skoj ni kommer få med det tro jag :)
Kram Johanna