torsdag 8 april 2010

A Week

Ja nu var det en vecka sen jag skrev sist..bedrövligt!

Vi var iaf hos min mor i påsk och det var trevligt! Jag tog det bara lugnt och åt god mat och godis, måste ju bidra till resten av landet ;-)

Annars är dte bara lugnt här hemma, det snickras lite smått och jag går bara hemma och klagar på smärtor..hmr..

I natt sov jag jättebra, dock med superunderliga drömmar, men vaknade utvilad..

Tyvärr blev jag väckt när T öppnade dörren och släppte in Pelle som varit ute hela natten, och han började att harkla sig konstigt. Sen ville han inte äta mat och när han fick smaka korv av husse så kräktes han.

Jag testade då med tonfisk som han också kräktes upp på en gång, med blod dessutom,, så det är stopp i halsen eller magen..inte bra.

Veterinären öppnar teletiden nu kl 08 så då ska jag ringa så jag får komma ner så fort som möjligt!

Uppdaterar senare!

Inga kommentarer: