fredag 9 april 2010

Springtime

Ja det är helt ljuvligt väder, det enda som saknas nu är en kropp som skulle kunna klara av en promenad. Jag saknar verkligen att bara kunna gå ut och ta en lång skön morgonpromenad i den friska luften. Jag får nöja mig med att sitta ute i en stol och läsa, men det är inte fy skam det heller ;-)

Hade en liten “vänkris” igår, det kanske märktes ;-) men jag är så trött på att så många människor jag mött i livet bara trampat på en, inte respekterat en för 5 öre. Sen är jag trött på mig själv med för den delen, att jag inte stått på mig, inte satt ner foten, eller gjort mig av med de energitjuvar och annat löst folk som gjort mig till en sämre människa.

Varför drar vissa människor åt sig sånt folk? Det är nåt jag funderat på. Är det för att vi är så lätta att trampa på? För att vi är för naiva och blåögda i tron  på att folk vill gott? Ja jag vet inte..

Idag blir det tacokväll här hemma, ska bli supergott! Var ett tag sen man åt tacos nu faktiskt! Sen blir det filmtajm, är en superbra film på TV ikväll!

LA Confidential – 22:00 i SVT1

Sen för den som orkar vara uppe, så är det filmen “Ray” på tv3 kl1:55! Filmen om Ray Charles liv. Den är vansinnigt bra!!!

Ha en superbra helg nu! Lite skön musik får jag  ju bjuda på som alltid ;-) So long!

Inga kommentarer: