fredag 16 april 2010

Shopping

ja igår spenderades förmiddagen på GeKås i Ullared =P Vi gjorde faktiskt av hela shoppingturen på 3 timmar, det var bra gjort ;-)

Var mycket folk konstigt nog, när vi var där ung. samma tidpunkt förra året var det tvärlugnt. Men vi fick tränga oss fram till de saker vi skulle ha och gjorde många fina fynd!

Nu kan jag inte låta bli att pyssla och peta på sakerna och kläderna är så fina, ångrar faktiskt att jag inte köpte mer, men summan blev rätt hög endå.. Men mer om det i den andre bloggen.

Ännu en fin dag verkar det som, lite kyligt dock när jag stack ut näsan! men ska nog ut en sväng och sitta på en stol, det är så skönt..

Så fredag igen, känns konstigt,s pec eftersom man gjorde en utflykt igår!

Helgen blir nog lugn, inget spec planerat, det ska tydligen bli skitväder också, så T kan inte fortsätta att måla huset som han just börjat med..jaja. Får bli film och gotta ist, det tycker jag låter bra!

Ha en skön helg!

 

Bra låt med ett av mina favoritband!

Inga kommentarer: