onsdag 14 april 2010

The Look

Ja jag är så avundsjuk på alla fina bloggar som finns där ute med personliga utsmyckningar, banners o.s.v. Jag skulle också vilja ha en mer personlig blogg, men hur sjutton gör man? Jag har ingen aning faktiskt, så illa är det..

Så om nån som vet hur man gör och kan dela med sig av tips, snälla skriv en kommentar och hjälp mig!! ;-)

Annars så är det lugna gatan här, laddar inför en resa till Ullared imorgon! Då ska det shoppas bebisgrejer, ja jösses..

Har haft så underbart väder här hela veckan, runt 14-16 grader i skuggan och jag har suttit ute i t-shirt och läst hela dagarna..

Jag har sån enorm bloggtorka vet knappt vad jag ska skriva längre.. så om nån har nån ide om vad ni vill läsa på just min blogg, let me know!

2 kommentarer:

Sandra sa...

ja:) finns faktiskt en jätte bra blogg där de finns en massa tips osv på hur man gör :) Fin blogg och kul läsning :) Har lagt till dig på lärvärda bloggar som finns på min blogg :)
http://fixa-din.blogspot.com/
lycka till :)
mvh Sandra

Lady Thirty sa...

jag tycker att din "header" är väldigt fin!
visst är det härligt med värme!?
kram på dig