tisdag 27 april 2010

Not Everyday

Nej det blir verkligen inga blogginlägg varje dag, är alldeles för trött och disträ för det…

Inte åker man ut på nåt skoj heller, jag orkar verkligen inte.

Min käre man ska ju på mopperally i helgen, åka några mil med andra mopedfantaster ;-) Jag åkte ju förra året, men i år vågar jag inte, tänk om man skulle vurpa..? Inte bra för Pyret i magen tror jag.. Men det hade ju vart skoj!

Nej ist tror jag att jag ska köpa hem nåt gott och smaska på och bara mysa själv här hemma, hoppas på gott väder, både för hans skull och för min, för då ska jag sitta ute och njuta.

Vi har iaf fått köpt hem innertak till sovrummet nu, så T började att sätta upp det igår! Det kommer att bli så fint när det är klart, och det önskar jag vore nyss ;-)

Har haft kommunfolk här hemma också som ska bedöma om vi kan få hjälp till badrum inne i huset, nu när jag faktiskt inte är en helt frisk människa. De såg behovet men de skulle titta på sina paragrafer och jämföra mig med tidigare fall, så man får väl se vad som händer.

Skön musik och så får ni ha en skön dag!

2 kommentarer:

LadyAngore sa...

Tröttheten börjar bli påtaglig här med, såklart när det är så mkt man vill fixa med. :)

Kommer säkert bli riktigt mys med en lugn och skön helg!

messan sa...

Då är vi två som bloggar lite knapphändigt just nu. Att du är trött förstår jag med tanke på ditt tillstånd. Våren är en sån tid tycker jag också när man kan bli lite extra trött.
Häftigt med mopperally!
Kramar