måndag 12 april 2010

*sniff sniff*

Ja den senaste veckan har det luktat konstigt i vårt sovrum. Vi har inte kunnat varken lokalisera det eller kommit på vad det är..

Det har luktat när vi stängt dörren och jag med min gravid-näsa har mått dåligt av lukten verkligen.

Så vi ringde in mina svärföräldrar igår så de också kunde ta sig en sniff, de kanske kunde känna vad det var.

Det luktade illa när vi klev upp, så vi stängde dörren och inväntade de opartiska näsorna ;-) när de kommer så luktar det..INGET.NADA. Bara gott från de nya sängkläderna och lite varmt tyg från sängen eftersom solen låg på. Så typiskt så man kan smälla av. Så vi hoppades väl på att det var borta då. men icke, bara på kvällen sen så luktade det IGEN, så vi fick sova i det nya lilla sovrummet i natt.

Men idag när jag gick in där luktade det mer jordigt knepigt, inte med den konstiga bilukten som var innan, utan nu mer som blöt jord.

Om det inte ger sig får vi nog ringa in Anticimex eller nåt..

4 kommentarer:

Zazzan sa...

Det kan inte va nån mus som gått o dött inne i väggen eller så då? Det kan kan lukta för jädra illa har jag hört. :-S

Angelica sa...

Behöver ju inte vara något i vår värld .. kan ju vara något eller någon som hälsar på från andevärlden också ..

star sa...

det spökar helt klart, typiskt tecken! men inget att vara rädd för, dem vill bara väl skulle jag gissa :)

Lilly Lee sa...

hm.. hade det varit nåt flyktigt så hade jag kunnat fundera på andevärlden, men nu har det suttit i så länge, och nu har vi känt att det osar fram ur golvet, troligen en död råtta under grunder..