tisdag 2 februari 2010

It’s Snowing

Ja jösses det bara snöar och snöar, endå bor jag ju inte i den delen av landet som fått mest ;-) Vi har endå mer normala mängder, dock lite mer än vanligt för området. Men lite mer uppåt i landet där ligger det snart en meter, helt galet!

Här tapetseras det för fullt! Vi håller ju på med det lilla rummet, som blir gästrum, och senare barnrum.

Det blir en grå tapet, som vi hade liggandes. Jag ville ju ha en lite annorlunda 50talsinspiread tapet, men denna är inte helt fel heller. Lite fina stringhyllor och så där så blir rummet kanon!

Har gardiner som kommer att passa perfekt där, vita i botten med grå och ljusblåa fält och lite fina svarta mönster i, lite 50/60tal sådär, så skönt att få upp dem nån gång!

Idag har jag hämtat ut medicinen till Charlie, men den ska läggas på maten och även om jag köpte en favoritmat så är den plötsligt inte god, hehe. De vet så väl så!

Ha det gott!

2 kommentarer:

Zazzan sa...

Jag tycker det är lättare att få i Elvis piller faktiskt. Bara till att klena in det i lite mjukost (eller linda in i en skinkbit) och trycka ner det, och se till att stänga munnen fort. Hihi! ;-)

messan sa...

Det har ju vräkt ner...tror en ny istid är på väg:) Nya tapeter låter snyggt! Hur mår magen:)?
Kramar