onsdag 10 februari 2010

Hallo!

Hej på er! Nu var det ett tag sen jag bloggade igen! Man har så mycket i huvudet nu när man är gravid, de går långt ifrån coola kläder och att leta ny musik ska jag säga.. mer tankar inför framtiden och att man mår apdåligt haha.

Den senaste tiden har endå varit rätt ok, även om min kropp bråkar. Är trött och går som en zombie här hemma, men endå glädjen över att ha ett  liv i magen! Fick höra hjärtljuden igår! Helt fantastiskt!

Men musik är viktigt endå nu har jag märkt. När jag är som tröttast och segast då behöver jag bara sätta på en bra skiva så rusar energin fram och man orkar städa och pyssla! Helt otroligt vad musik kan göra med en!

Så nu kommer några låtar som får mitt städhumör på topp! Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Zazzan sa...

Oj, det här var verkligen blandad kompott! Men jag gillar't! :-)
Danzig ska jag förresten se på Sweden Rock Festival i sommar. Det ser jag fram emot. :-)

Hanna sa...

jag gillar din blogg =)