fredag 12 februari 2010

Dinner Plans

Ja så kom helgen i samma raska takt som vanligt! veckan har varit bra, även om jag inte mått så bra. Jag känner sån lycka just nu och älskar mitt liv. Älskar min man och vårt kommande barn! Jag trodde inte jag kunde älska nån så mycket och samtidigt känna sån kärlek tillbaka utan att behöva tvivla eller oroa mig för att bli sviken eller sårad. Jag har hittat världens bästa man!

Inspirerad av alla hjärtans dag kanske ;) Men just nu känner jag sån kärlek i kroppen, kanske hormoner vad vet jag…

Idag blir det storstädning här hemma, men än har jag inte satt fart, är så vansinnigt trött och illamående idag, och så har jag en fruktansvärd huvudvärk som inte vill ge sig. Sover nästan inget på nätterna heller, får ju gå upp och kissa en gång i timmen dygnet runt så man hinner aldrig koppla av riktigt.

Imorgon får vi middagsbesök! Det ska bli jättetrevligt! Har inte träffat dem på jättelänge så det ska bli skoj.

Söndag blir det nog bara god mat på tu man hand och mys i soffan!

Nu blir det en fin låt som får mitt blivande mammahjärta att klappa :-)

 

Ha en underbar helg och ta hand om era nära och kära nu!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken härlig känsla gumman:) Hoppas du & din man & den lilla i magen får en supermysig alla hjärtans dag:)

Sandy De Luxe sa...

Så fint och positivt! Ha en jättefin helg!