onsdag 17 februari 2010

Another blog..

Ja jag bloggar på en annan blogg också, där jag samlar mina graviditetsbeskymmer ;-) Vill inte ta dem här ;-)

resanfram

Annars rullar livet på, mår lite krasst i kroppen just nu men det är väl mestadels tröttheten antar jag.

I helgen hade vi ju middagsbesök och det var supertrevligt!

Igår blev det semlor, smaskens!

Händer inte så mycket i veckan, är mest hemma nu och vilar vilar vilar. Och äter ;-) I helgen ska vi äntligen få lägga mattan i lillrummet!

God musik!

3 kommentarer:

LadyAngore sa...

vad roligt med den andra bloggen. Den har jag lagt till i " mina favoriter". Så den ska jag minsann läsa. :)
vilken vecka är du i nu?

messan sa...

Vad kul med en annan blogg! Den ska jag titta in i:)Hörde att det ska bli mer snö...vill inte ha mer. Vi har ju massor. Har ni mycket?
Kram

Angelica sa...

Ja, precis, så tänker jag också, två skorpor är bättre än kakor å godis :) Å sen tycker jag faktiskt att man är värd att få trösta sig med nåt gott lite oftare när man är gravid :) Jo, jag är medveten om att grönt te innehåller koffein, men det är ju inte alls lika mycket som i svart te och maxdosen för svart te är 5-6 koppar per dag :) Kaffe ska man där emot inte dricka mer än tre koppar per dag, men det tycker jag inte ens om :)