fredag 5 februari 2010

Doctor doctor

Jepp så har man vart där! Fick en del bra svar på mina frågor, och kommer troligen bli sjukskriven resten av graviditeten…på gott och ont. Skönt att  vara hemma och vila,  men även väldigt långtråkigt. Har liksom inget att göra på dagarna,ska iaf lära mig gitarren, haha det ska bli skoj. Får nog skaffa mig nån mer hobby också…

Ikväll blir det kycklingwok! Mumsigt!

Ska nog se melodifestivalen i helgen, se om det är nån låt som är lyssningsbar.. ska ni se det?

Nej, ha nu en skön  helg!

 

3 kommentarer:

Trasdockan sa...

Dålig på att hälsa på nu, har inte ens tid med mig själv. Att det skulle vara så jobbigt att jobba heltid ;) Men kul är det. Hoppas du å liten i magen mår bra, så spännande detta kommer bli att följa ♥ KRAM!

LadyAngore sa...

Kanske lära sig att sticka söta bebiskläder, om du inte redan kan det? :)

Lady Thirty sa...

du kan ju alltid scrapbooka, förbreda en "mitt första år"-bok eller så.
ha en fin söndag.

kramelikram