söndag 30 augusti 2009

Wet Nose

Ja jag är lite förkyld just nu.. såå drygt, men bara att leva med! Hoppas att jag slipper feber, för den kan orsaka stor oreda i min kropp. Sist jag hade feber domnade jag i skinkorna och det kändes som att jag gick runt i nerkissade byxor..mindre skoj. Men tre dagar med kortisondropp så fixade det sig! Som tur var!

I fredags höll T på att sätta upp den sista väggen och nu ser det så trevligt ut, man ser hur det kommer att bli! Nu ska man bara spackla och slipa.. Har ingen aning om vilken tapet vi ska ha i lilla sovrummet.. vill ha nåt ljust och relativt neutralt, nån som har nån bra idé?

Igår åkte vi på en födelsedagsmiddag! Jättetrevligt var det, fick träffa en del nya ansikten, sånt är skoj! Jättegod mat var det med!

Idag var vi ut till svärisarna en sväng och drack lite kaffe. Fick med oss lite persilja, morötter och lök också! Plus en jääättestor squash! Den är 53cm lång och 14cm i diameter! Den ni!

----

Nu blir det go musik (inte så intressant video, men en bra låt..), ska laga lite mat och behöver lite energi. Idag blir det Kyckling med ädelostsås! Riktigt mumsigt!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

2 kommentarer:

messan sa...

Jag hoppas din förkylning bättrar på sig och febern håller sig långt borta. Den kan ju som sagt spöka till det..

Det var en maffig sak må jag säga:)Ska du laga något gott av den?
Jag har bara varit den här helgen mest gjort inget:)
Krya på dig!
kramar messan

Elina sa...

Hoppas du kryar på dig! Var hemma hos mamma igår och hennes squasch var nog närapå lite grov som den där. Helt galet!