onsdag 5 augusti 2009

I can se the sun again!

Ja idag har solen varit ´framme minsann! Soligt och vackert, varmt och skönt! Energinivån åkte upp direkt så idag har jag städat, tvättat och strykit!

Det är så mycket som händer just nu, massa tankar och funderingar.. men jag tänker dela med mig av det lite längre fram när man är mer redo..eller nåt..

---------------

Imorgon ska det jobbas igen, känns inte så lockande just nu, eftersom jag är så trött och bara vill ligga i sängen..

Lite örongodis får det bli, sen ska jag göra lite matlådor!

 

Tjing!

2 kommentarer:

M. sa...

hej på dig!
allt bra med dig denna kväll? hoppas det :) hoppas att du har haft en bra dag! :)

ang. djur. jag håller med dig om att djur nog ibland är smartare än oss människor :)
ha det fint! kram

Lady Thirty sa...

ja det var trevligt att solen behagade att kika fram ;) den verkar vilja vara framme idag torsdag också, men idag är det jobb som väntar för min del också...hoppas solen vill vara framme i helgen också för då börjar min semester :D

kram på dig!