måndag 3 augusti 2009

A-bombers

Ja så har man varit där! Var 4 år sen sist, helt bedrövligt! Men bilar har pajat och förhållanden spruckit sen dess, och nu var det äntligen dags igen!

Vi åkte bara över på lördagen, då fredag var regnig och blåsig.. det var helt sjukt dåligt väder.

Men som sagt, vi åkte på backracet på dan, sen blev det Backamo på eftermiddag/ kväll! Träffade lite välbekanta ansikten, både från mina gamla trakter och mer nya bekantskaper! Var en jättetrevlig kväll och jag gjorde ett fynd! Köpte assnygga jeans jag velat ha lääänge, men varit lite för fattig för, nu såldes de för halva priset och jag var inte sen att handla! Köpte även lite ny hårblommor!  Thommy fick sig en snygg frisyr och vi hade en trevlig kväll med massor av kaffe och onda ryggar! ;-)

 Spo-dee-o-dee var bra som alltid.. Vi är ju 2 pensionärer, så strax efter 24 så var vi helt slut och hade ont i både fötter och ryggar så vi såg Eddie & flatheads (så jävla bra!)  och åkte sen hemmåt, missade tyvärr Mike Sanchez men man kanske får chansen fler gånger. Såg Miss Mary Ann, men det gillade jag inte, lät som så många andra kvinnliga nya rockabillysångerskor, väldigt förutsägbart och trist enligt mig…

Lite pix!

DSC04685DSC04687DSC04694DSC04695DSC04701DSC04709DSC04745DSC04747DSC04750DSC04769

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ser ut som en härlig dag:) Jag söker med ljus & lykta efter ett par nya jeans, hehe, men tycker dt e så svårt o hitta som passar! Ha en fin dag:)

Vifsla sa...

Big Crow Pete ville oxå åka dit när han såg ditt inlägg.