fredag 28 augusti 2009

Great great great!

Jag vill bara tipsa om en alldeles underbar låt… Hörde den en gång på en hotrod-dokumentär och letade upp bandet med hjälp av låttiteln.. Tyvärr verkar skivan vara helt omöjlig att hitta, men låten finns att lyssna på deras MySpace . Det tråkiga är att de andra låtarna är sådär, men lyssna på Mean go getter, fan asså den är så bra att man kan kissa på sig ;-)

Sitter just nu med en öl och lyssnar på go musik, inte helt fel! Måste ha lite må-bra-hormoner i kroppen just nu, sitter med en smygande förkylning, hoppas den inte blir värre…

Ha en superhelg!

2 kommentarer:

messan sa...

Jag hoppas din förkylning sticker iväg nu och snabbt.

Skönt att höra att du känner igen dig. Blir glad av dina ord. En del ord vill jag inte alls höra:)
Visst har man all rätt att vara nere ibland?
Är inte det så ofta så kanske jag dyker då...
Stor kram och önskar dig en bra helg och tack igen!
Kram messan

messan sa...

Tack snälla du..Jag är en kämpe och jag är stark. Det kan ingen ta ifrån mig...
Tar det som en självklarhet att starka messan också kan få dyka ibland. Precis som livet är upps and downs.

Just nu gråter jag mest för allt. Men ändå så är jag stark och har min positiva syn och tacksamheten finns där också.Jag tror också på alternativ medicin. Jag tror på att tron kan försätta berg.

Du förstår precis så skönt det är!
Kram och gonatt vännen.
Kram messan