fredag 21 augusti 2009

Somethings just happens

Ja alla ska vi vara med om olika saker i livet och det ska väl stärka oss och lära oss, men  jag tycker att jag varit med om så fruktansvärt mycket jobbiga saker, att jag borde få mitt roliga nån gång.

Var gång jag gläds åt något får jag ett hugg i ryggen, antingen av människor eller bara ödet..

Varför drabbas vissa människor av otur och elände, medan andra bara flyter med och får all lycka..?

Jag brukar inte bry mig alltför mycket om det som är privat och vad man ska dela med sig av och inte, jag är inte så himla privat utav mig, men denna gången orkar jag inte rabbla allt som hänt, det får bara vara bra, och hoppas på att fortsättningen blir så bra som vi hoppats på!

---------------------

Nu är det helg och idag ska det lagas honungsmarinerade revben, samt en kladdkaka! Ska även ta mig en stooor grogg och sova gott!

Imorgon bär det av på bilorientering samt rock på kvällen i Uddevalla på Regementsparken!

En bra låt som piggar upp, och jag önskar er en trevlig helg!

3 kommentarer:

Lady Thirty sa...

hoppas att allt blir bra och att du får massor med glädje framöver :D

kram på dig!

Jenny sa...

Jag vet inte vad som hänt, men jag hoppas att allt blir bra framöver! Skickar massor med kärlek, tur & lycka! Kramar!

messan sa...

Ja, visst är det så...en del får allt och andra åker på ett bananskal genom livet. Konstigt är det!
oavsett av vad som än hänt så ta hand om dig.
Kram