måndag 29 augusti 2011

Typical

Är det inte typiskt att så fort man ska följa en diet så haglar festerna och godsakerna med dem?? I helgen  var det ju bröllop och det gick bra med maten, det  var buffé så jag tog av dte jag kunde äta, men sen kom ju tårtan..så jag tog en liiiten bit, men fick faktiskt ont i magen som sjutton.. tror man vänjer av kroppen rätt fort med sånt där, tänkte på laktosen i första hand då…

Jag är så kluven just nu, för det är apsvårt att följa nått när man har en familj att tänka på också, inte alltid det fungerar och man kan inte bli bortbjuden utan att behöva säga “nej tyvärr det äter jag inte. Nej inte det heller. Nej precis inte det heller, och inte det”. *suck*

Jaja jag hade iaf väldigt trevligt! Vi vann ju dessutom poängpromenaden ;-)IMG_6023

Inga kommentarer: