måndag 29 augusti 2011

I Want Shoes!

Jag vill ha nya skor! Min man skrattar bara när han hör det då han räknat mina skor till runt 40 st. Men nu är det så att de flesta av dem är gamla trasiga skor som jag aldrig får tummen ur och kasta. Och jag har en del fina skor, men som jag inte kan ha pga av klacken, eller så har de ett udda mönster som inte går ihop med nån klänning jag har. Så jag vill ha ett par nya svarta , vita och ett par röda. Hittade dessa svarta fina som jag tror jag skulle kunna gå i! Från Sivletto.

 

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Sådana är jätte fina och sköna att gå i! Får oftast jätte ont i fötterna och kan knappt gå då jag har vissa höga skor!

Annars kan jag rekommendera att du letar ett par liknande skor, med kilklack samt med platå ändå fram, dem är ännu skönare att gå i och man känner inte enns av dem! :)

Kram!

Lilly Lee sa...

Ja du har helt rätt, mardrömmen är ju hög klack med öppen tå, det skaver ju nåt vansinnigt tycker jag!