fredag 5 augusti 2011

Hopefully soon

Snart ska väl det här jäklarns badrummet vara klart. Just i detta nu så håller elektrikern på med sitt och så ska förhoppningsvis en rörläggare komma och fixa det sista inom ett par veckor.

Idag får man iaf lite belysning så man får ihop kabinen och handfat och sånt ;-)

Har tittat på väderprognosen och jag är bara glad att dte inte blir OSW. Så nu hoppas jag att det öser ner HELA helgen ;-)

Idag blir det nog en lugn kväll och tidigt sängläge. Ska upp imorgon och skjutsa maken på roligheter och sen lämna tösen hos farmor. Sen ska jag åka och handla nåt gott att äta till middag, få se vad dte blir, lite gott till kvällen och slappna av lite.

Blir nog en städrunda hemma med HÖG musik och sen tvtittande. Räcker så himla gott.

På söndag ska jag ha en lååång sovmorgon och äta en frukost i lugn och ro, sen ska jag hämta upp make och barn igen ;-)

Bjuder på en låt som jag kommer att spela om och om igen om jag känner mig rätt!

2 kommentarer:

Annie S sa...

Låter som ett jättebra alternativ! Mys till det riktigt ordentligt nu när du har chansen.

messan sa...

Vad mysigt ni det precis som vi. Jag har flyttat till mitt drömhus:).
Kramar