fredag 15 april 2011

Video

Dagens listpunkt ; den bästa videon just nu. Den är svår, då jag sällan ser riktiga videos på tuben utan på låtar folk lagt upp och då är dte oftast bara ett skivomslag o.s.v. Så jag vet inte..jag tror jag hoppar den faktiskt, jag kommer verkligen inte på nån! Det gör jag säkert senare, om så är fallet återkommer jag ;-)

Jag tar ist nästa punkt; En låt som gör mig glad. Inte så svårt däremot ;-) Jag anser ju att musik är till för att man ska bli glad, jag lyssnar sällan på musik när jag är arg eller ledsen. Ibland när jag är riktigt arg så gör jag det, men den punkten kommer senare.

Åter till gladtemat. Som sagt, den mesta musiken jag lyssnar på är låtar jag blir glad av, men jag tar en som jag förknippar med en praktik jag hade för ett par år sedan, och jag var så himla glad över att få vara där och denna låten hade jag på en blandskiva som gick i bilen den vintern.

Inga kommentarer: