måndag 11 april 2011

The best

Helgen har varit underbar! Varmt och skönt och hälsar på vänner och fikat så det stått ut genom öronen ;-)

Jag har faktiskt mått väldigt bra, även om tröttheten slår till ibland. Men nu med solen kommer alla varma känslor också, nytt hopp och glädje över livet! Tänker på massa skoj vi ska hinna med i år, vi ska ju bygga badrum, göra klart altanen, sätt in ett fönster i vardagsrummet, åka till Öland och en massa annat skoj!

Första anhalten på kul utflykter är nog kungälvscruisingen, den ska vi ut på, och tussan ska få åka chevrolet för första gången!

-----------------

Måste ju fortsätta med listan!

En låt med min favoritartist of all time.

JAg kommenterar denna punkt som alla andra; oj vad svårt ;-) Jag är rätt ombytlig så, jag har en favvis ett tag, sen byter jag, och det finns så otroligt mycket jag har på min topp 10lista av kanonartister och grupper.

Men så tänkte jag som så, hade nån frågat mig samma fråga för 15 år sedan, hade svaret blivit ; ELVIS!

Jag upptäckte elvis som 11-12åring tror jag och mamma blev väldigt förvånad då hon inte alls lyssnar på sånt, mer Iron Maiden ;-) Så hon köpte en samlingsbox till mig och min absoluta favoritlåt var denna;

 

Jag hade en jätteplansch med Elvis på väggen och såg hans filmer och var alldeles kääär! När mina jämnåriga suktade efter Backstreet Boys eller NKOTB, ja då pussade jag på Elvis i mitt flickrum ;-)

Och från Elvis kom jag vidare till annan 50tals musik och ja sen spann det liksom bara på ;-)

Inga kommentarer: