tisdag 26 april 2011

Too Hot

Ja denna hastiga värme har totalt tatt knäcken på mig tror jag. jag är så fruktansvärt trött och orkar ingenting, specieltl inte äta och då blir jag ännu tröttare – såklart.

Sen ska jag åka upp till min mor, först på 80årskalas, men sen blir jag kvar där nån vecka och tar semester och väntar ut badrummet som ska byggas nästa vecka :-) Blir bäst för tussan att slippa oljudet och dammet.

Hon blir förresten 9 mån imorgon :-) Känns nu galet att hon varit lika länge på utsidan som på insidan, tiduppfattningen känns inte lika ska jag säga hehe.

Senaste flugan, att sätta upp händerna när man gör..typ allt ;-) efter varje tugga ,med varje leksak. Mycket roligt tydligen ;-)

IMG_2940

------------

Så bloggningen blir det nog inte så mycket av.. kanske lite då å då när jag har tid/ork..men nu kommer den nog stå stilla nån vecka..

Hopas iaf att ni har det gott i värmen och njuter i fulla drag!

1 kommentar:

Sandy sa...

Usch då, inte roligt att bli så trött. Försök äta ändå, det blir ju bättre bara man får i sig nåt. Ta hand om dej och ha det fint hos mamman din!