fredag 22 januari 2010

Thank You All

Tack för alla fina grattis! Roligt med reaktioner :-)

Jag har mått riktigt dåligt den sista tiden, var förlamande trött, mått illa dygnen runt, känns som att jag har haft konstant magsjuka/influensa sen strax före jul.. Har ju även fått problem med ryggen och mina ben krånglar, så jag har mest suttit hemma och surfat eller glott på burken…inget roligt alls.

Så jag har därför inte orkat blogga alls.. gör det egentligen inte nu heller, för jag har kräkan i halsen, men kände att jag var tvungen att tacka!

Jag spelar lite go musik nu som jag mår gott av. Har postat även detta tidigare, då jag skrev om en av mina nyare musikupptäckter; Seasick Steve!

Här kommer bl.a de två låtar som får mig att leva upp lite dessa tider! Hoppas på att få se honom live nån dag! Första gången jag hörde detta spreds sig en obeskrivlig eufori genom kroppen, kan inte beskriva det, måste bara lyssnas på ;-)

 

Ha en underbar helg!

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

ha en underbar helg du också :)

messan sa...

Grattis!! Grattis till din bulle i ugnen:) Vad spännande! Jag har en bloggvän som precis fått en liten son.
Tråkigt att du mår ill men vi får hoppas att det snart ger med sig.
Ha en underbar helg du med!
Kramar