fredag 15 januari 2010

I’m Here

Jodå jag är här i krokarna, bara lite osynlig ;-) Jag mår som sagt inte tipp topp och har bara surfat på nätet, men inte orkat skriva eller letat musik, vilket jag gör varje dag annars…

Har problem med ryggen just nu så jag har vart hos läkare för det, samt ska om ett par veckor till min neurolog för ett möte ang. min hälsa.. så man får väl se hur det går!

I helgen är det fullt upp! Idag ska vi sätta upp hallmöbler vi köpt, eller ja det är hatthylla, skohylla och anslagstavla. Och så en lite matta ;-)

Ikväll blir det nån köttbit med sötpotatis i ugn, det ska bli sååå gott. Rekommenderar sötpotatis till er som inte provat, gudomligt är det!

På lördag ska vi hinna hälsa på lite vänner, samt att vi får T’s föräldrar på middag!

Och på söndag får vi fikagäst!

Nu får ni en skön låt som jag bara älskar, mår alltid bra av den. Tror jag har postat den innan, men den får gå igen för att den är så jäkla bra!

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Zazzan sa...

Förbaskat bra låt det där! :-)
Hoppas att din rygg blir bättre snart.
Och tack så mycket för din fina kommentar inne hos mig häromdan. Sånt värmer!
Kram på dig