tisdag 12 januari 2010

A Place To Be

Vill tipsa om ett jättefint fik! Detta fik gick jag ofta på när jag bodde i den kommunen! Underbar miljö, man blir serverad av personalen (hoppas det är så fortfarande), och tydligen verkar de har sänkt priserna i det sista! Förr hade de även en jukebox man kunde spela på men det vet jag inte heller om den är kvar.

Men tipset är att om man är i mellansverige där i krokarna, då ska man ta sig en tur dit!

Rådhuskondis i Söderhamn

 

tack Angelica för att du skrev om stället, det väckte minnen! Bilden är från hennes blogg.

5 kommentarer:

Madeleine sa...

Har du vare bosatt i Söderhamn? :) Det är bara ett par mil från Hudiksvall där jag bor ju.. Blogg-designen blev toppen!

messan sa...

Vad mysigt fik, riktig känsla. Längtar till sommaren också:)

messan sa...

Hihi, då är vi två torrbollar nu:) Min solbränna ramlar bort..
Kram

messan sa...

Idag är det fredag igen!!
Hurra så skönt!
Vad ska du göra i helgen?
kram

messan sa...

Här blir det också full rulle! Vi ska på middag och träffa vänner som vi inte sett på länge. Ska bli riktigt kul!
Jag ska ta mig tid att gå en sväng på stan och dricka en god latte också:).
Kram