söndag 3 januari 2010

The Holidays

Ja sådär, nu är man hemma igen! Igår kom vi hem, efter 8 timmar i bilen! Tog extra lång tid då det var typ snöoväder i hela Sverige, ja förutom här nere där vi bor ;-) Här såg det lika trist ut som när vi åkte! Dock var det –17 imorse, så det är fint och gnistrande ute! Tror det var flera dm snö ända tills vi kom in i vår kommun då minskade det drastiskt och det blev mörkt och skitigt på vägen…

Vilka fina julklappar man fick i år! Fick nyaste Seasick Steve-skivan! Underbart! Sen fick vi whiskeyglas, det var roligt! För jag har typ hur mycket porslin och glas som helst, men inte just det! Fick även en härlig pyjamas, söt mortel och  lite annat smått och gott! En trevlig jul och nyårshelg blev det! Förutom att jag inte mår så bra just nu, men man får se till det bra!

Kommer att skriva min 2009-lista och fortsätta med årskrönikan de närmsta dagarna, men som sagt, jag har mått lite dåligt sista tiden, så jag orkar inte riktigt engagera mig i saker just nu, men det kommer!

God fortsättning!

Inga kommentarer: