tisdag 17 juni 2008

Pass It On

Jaha, då har man blivit utmanad ;) av Devil Doll
Ska svara på fem frågor om mig själv och sedan skicka den vidare till fem andra.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag hade min första seriösa pojkvän, sen började jag åka jänkare och fara på träffar. Då var det helt underbart, och en egen värld, på ett annat sätt än det är nu. Men allt är väl på ett annat sätt när man är 16 ;)

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Hämta ut en massa på apoteket, systembolagsärenden inför helgen;), samt dammsuga tror jag visst, duscha, och så ska jag laga middag..

3. Godis jag gillar?
Typ allt! Mest choklad och mintsaker..

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Jag skulle börja med att skänka en massa till nära och kära så de blev bekymmerslösa, sen donera bort en massa till föreningar jag tycker jobbar för goda saker, sen leva loppan för resten =P

5. Städer som jag bott i?
Stockholm, Uppsala, Söderhamn, Orsa, Gävle, och nu en bit utanför Göteborg..

Tyvärr kan jag nog inte "pass this on".. har tyvärr inga kontakter här på blogspot...

Satt på Vivien of Holloway och kikade idag... åååh vad sjuk jag blir, hittade en klänning jag absolut skulle vilja ha!



Och så en annan underbar, somrig och fräsh;



Finns så mycket läckert man vill ha, men man kan faktiskt inte få allt;)

Mina skivor kom inte igår, men idag hoppas jag på jackpot ;)

Kom på en låt som är en klassiker..riktigt sån "jag mår bra låt".
FEEL SO FINE - Johnny Preston

Vill länka till en rolig låt som är underbart bra! Lill-Babs & Little Gerhard - Skoldags Orginallåten finns länkad där också ifall man vill höra den ;)

Nu har jag börjat att ladda upp inför Vintjärn! Ska bli så skoj! Tyväär verkar ju inte vädret bli det bästa, men med ett glatt humör så ordnar sig det mesta ;)

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har säkert redan koll, men Sivletto säljer ju den blå varianten, och kanske någon blommig, av Vivien of Holloway-klänningen ;)

Anonym sa...

Yes, jag säljer den överflödiga klänningen, läs mer på min sida! Säg till om du är intresserad ;)

Miss Rascal sa...

The red one reminds me of the one Rizzo is wearing in Grease.
Very cute.