onsdag 18 juni 2008

Music music!

Blandad smak

Jag kan lyssna på väldigt mycket olika sorters musik, även om rockabilly, swing och blues går oftast i högtalarna. Svenskt 50-60tal är underbart tycker jag, speciellt om man hittar de där galna låtarna med texter som får en att undra; "hur tänkte de här" ;)

Anita Lindbloms låt Jag kan spå i dina ögon är ju en höjdare, men så hittade jag en engelsk version på youtube, den har jag faktiskt inte hört! Själva orginalet har ni här;




Jag är mitt uppi att packa och organisera Midsommarresan till Dalarna, man lyckas alltid glömma nåt, så det är bäst att stå med sina komihåg-listor och pricka av..

Hoppas på en bra helg, tror vädret skulle bli rätt ok endå, även om det hade kunnat vara varmare.. men men, får väl skippa kjolar och klänningar, får väl bli nåt i byxväg ist ;)

Partylåt; Do the Bop

Nu längtar jag till nästa år då det blir bröllop! Har ju klänning, men får se om det blir den eller om jag hittar en ny..



My Weddingdress



Trevlig Bröllopsbild från förr...



Nä nu får jag ta mig i kragen och göra mig klar och fortsätta med packningen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet hur du kopierar Youtube-koden antar jag? Efter det så går du in på "redigera HTML" där man skriver inläggen och kopiera in koden. Sedan tillbaks till "skriv" så kan du centrera den, eller skriva text till eller vad du nu kan tänkas vilja. Vet inte om det där lät logiskt alls haha, men lycka till!