torsdag 12 juni 2008

Ok start again--

Jag gör ett nytt försök

Vad kan jag börja med såhär i början.. ja jag kan börja med att säga att jag är ruskigt förkyld.. febern pendlar och upp ned och jag har klister i snoken. Mindre skojsigt.

I helgen som var, så åkte vi på Vretstorpsparken! Det var en trevligt park må jag säga! De hade ersatt ett band med Phil Thrigwell - Bra! Han är ok, men ingen favorit, men "days of 49" är en höjdare.

Sen så hörde jag ett bra band för ett tag sen jag inte hört live förut; Cyclones! Riktigt coola, med egen stil och det är viktigt för mig! Lite ruffigt och lite slamrigt, men det är bara fränt ;)

Har letat en låt i flera år och aldrig hittat den.. *irriterande* MEN! Så dök den upp när jag sökte på youtube! Plötsligt fanns den där och när jag tryckte på play, fick jag ett riktigt musik-lyckorus...AAHHH.....

Jimmy Dee - "Henrietta"

kolla in "you're late miss kate" också! underbart!

Vad annars går i högtalarna nu då..hm..jo! The Mystery Gang! "Wanna make love" och "Bang Bang Boogie" *rysningar*

Nu i helgen blir det nog nostalgifestival i Vårgårda! Ska kolla runt lite, kanske ställa ut bilen och så där..

Den som lever får se!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Välkommen ut i etern! ;)
Besöksräknaren heter StatCounter (statcounter.com) och har massa roliga funktioner, t ex vad folk googlade för att ramla in på ens sida. Lycka till!