fredag 13 juni 2008

Action

Ja jag satt och funderade på allt som vi har planerat att åka runt på i sommar och jag kom fram till dessa;

14/6; Vårgårda, Nostalgifestivalen
Midsommardagen;Vintjärn, midsommarrocken på Lenåsen.
26/6 Göteborgs bluesparty
18-19/7 Varberg
26/7 Falköping
8-9/8 Grycksbo raggarbilsutställning


Kommer nog bli en hel del till, beror på vem som spelar.
Hatar när en träff som brukar vara bra, som totalt dör eftersom de inte kunnat boka bra band. Visst, alla har inte samma smak (som tur är), men ibland undrar man vad de tänker med.

Jag kommer att göra en rapport av varje träff jag kommer ut på och "recensera" de band jag hör och ser.. Men som sagt det är mina åsikter.. nån annan tyckte kanske annorlunda.

Kom på en annan låt som satt sig djupt i min musiksjäl och det är "Bertha Lou", och versionen av Hot Stuff är väl den grymmaste i mitt tycke, men en gammal version (orginalet??) är gudomlig med.. finns på youtube, eller ja FANNS, nu när jag letade den, var den spårlöst borta.. om nån hittar den.. let me know..

Nåt annat jag letar är en grupp som heter Straight 8's! De har en grym låt som heter "Mean go getter" som är så asfräck att man nästan dör..men omöjlig att hitta! Samma där, vet du nåt om dem, let me know..

Nu ska jag lägga mig och låta mitt Kåvepenin verka, så kanske man orkar åka iväg imorgon!

So Long!

Inga kommentarer: