måndag 16 juni 2008

Clothing

Daddyo's

För en tid sen så beställde jag kläder från en av de bästa affärerna i världen ;) Tyvärr tog det 6 veckor innan jag fick mina kläder, men det var det värt när de väl fanns i min garderob ;)
Testade mina saddleshoes till lite outfitar och jag är så himla nöjd med dem!



Väntar just nu på att mina nya skivor ska dimpa ner i brevlådan, blev Ray Collins Hot Club's senaste, har inte hunnit med den, men är ju ett absolut måste!
Sen blev det ett par samlingsskivor med lite teenbeet, kan man väl kalla det, få se vad det är på dem.

Ett band jag helt har missat är Squirrel Nut Zippers! Har hört ett par låtar nu, och en bra är; Put A Lid On It
Verkar vara ett band med mycket självdistans och humor, får inte känslan av att det 100% seriöst ;)

Nu ska jag återgå till mitt fotande av trädgården ;) See Ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå vad fina dom var!
Var det smidigt annars att handla från dem, förutom leveranstiden? Är sugen på att beställa lite grejer därifrån...