onsdag 25 januari 2012

What to Wear??

Ja nu är det nära och nu börjar klädångesten ;-) Vad ska man ha på sig?? Svårt att bestämma sig tycker jag..ska man ha klänning? Kjol? Röd eller svart? Eller jeans och en top? Eller i en sopsäck? ;-D Har lite ont i ryggen just nu så jag är liite orolig över hur morgondagens Ullaredsresa gör med den..vill ju inte vara helt däckad när vi ska på hotell..Meeeen jag brukar överleva, bara att bita ihop. Man brukar ju alltid känna sig piggare med go musik och fina kläder.

Det som stressar mest är att jag inte har några skor.. alla skor jag köpt i det sista har vart för stora! Vet inte om fötterna krympt, men jag brukar alltid ha 37, men nu är det tydligen för stort..Har 2 par jag kan välja mellan men då krymper garderoben till ett fåtal outfiter.

 

Ja jag veeet! Visst är det ett otrooligt jobbigt dilemma jag har??? ;-D

 

1 kommentar:

messan sa...

Jag har inte alls några problem med kläder just nu...tänker bara varmt varmt sen får det bli vad det blir:). Jag fryser ju jämt men käkar mina D-vitaminer för full rulle nu:).

Kom du hem med massor av saker:)? Det brukar ju kunna vara så:).hoppas det gick bra med din rygg.
Ha en fin fredag!
Kramar