måndag 2 januari 2012

My Year 2011

Jag har jättesvårt att minnas vissa saker. Närminnet är helkass, just när det gäller vad jag själv gör och säger. Och detta med att sammanfatta sitt år, jösses, jag kommer inte ihåg nåt specifikt så där på stört..men visst, några saker ploppar upp medan jag skriver. Jag prövar med en liten sammanfattning..

 

2011

  • Tösen fick åka på sin första cruising
  • Vi var på semester på Böda camping och blev filmade (som tur var inte kom med i TV)
  • Vi hade ettårskalas för tösen
  • Makens bror gifte sig med sin kärlek och vi fick komma på bröllopet, med mysig fest i deras hem
  • Varit på en del roliga fester och tillställningar
  • Vi fick äntligen vårt badrum! Att få duscha och tvätta inne var en härlig upplevelse! ;-)
  • Vi har byggt vidare på huset, 1,fått in fönster i vardagsrummet, 2,där vi även fått in ny tv med möbel, och lampa i taket och 3. fått tak & räcke på altanen
  • vart i Ullared 4ggr, bla 2 ggr med härliga vänner!
  • Fått uppleva makalös utveckling av min dotter.

1 kommentar:

Annie Sand sa...

Många godbitar där! :) Önskar dej ett riktigt bra 2012 också!