söndag 15 januari 2012

Calm Sunday

Idag fick jag en sovmorgon och lugn dag av min käre make som tog en tur iväg med tösen. Så jag vaknade 1145 och klev sakta upp ur sängen, gjorde en bra frukost och satte mig o soffan och slappade ett tag. Lite surfande och nu ska jag väl plocka i ordning lite. men inget slitgöra, för idag är det VILA som gäller. Har haft lite trassel med smärtor i det sista som tärt på mig.

 

Lyssnar just nu på god musik och ska göra det tills jag plockat färdigt, så ska jag lägga mig på soffan igen ha det gott!

 

2 kommentarer:

messan sa...

Hon är nog den enda Hollywood kändisen som ser ut så, tack och lov! Jag älskar henne!
Läs gärna mitt gäst inlägg om du vill...:)
Kram

Karolina sa...

Pep Torres borde jag lyssna in mig lite på.. Han spelar ju på Rocket Room i mars när J.D McPherson är där. Fast det kanske du redan visste? =)