måndag 23 januari 2012

Countdown

Jiiihooo! Nu är det bara att räkna ner inför fredags baluns ;-) Då blir det Rockabilly Mayhem för hela slanten! Bo på hotell, lyssna på skön musik, träffa folk och få äta hotellfrukost…mm…. Och jag struntar i min diet för här ska ätas, haha! Ska bli så mysigt att få dra iväg med maken och bara ha det mysigt!

Tösens mormor ska passa och de kommer nog ha en jättetrevlig kväll/natt/förmiddag ihop! Hon kommer förresten ner redan på onsdag och vi kommer troligen ta oss en tur till Ullared på torsdag också. men ska bara handla lite och se till att vila mycket för inget kul om jag är helt slut när vi ska ut på skoj!

Är inne i en fin fas just nu, planerar inför framtiden och planerar att gå lite kurser för att sedan öppna eget! Spännande! Få se hur det blir!

Jag bjuder på en god låt denna vackra vinterdag! So long!

 

3 kommentarer:

Karolina sa...

Ja! Det ska bli så kul! Jag är riktigt sugen nu, nästan så att det pirrar lite i magen!
Hoppas att vi ses!

Zazzan sa...

Vad kul med Ullared, Rockabilly Mayhem och hotell. Jag är så avis! :-) Och så är jag nyfiken på vad du har för planer förstås. Starta eget låter ju jättespännande! Tack för tipset om D-vitamin. Jag ska in på hälsokosten imorgon och kolla upp detta.

Jenny sa...

Spännande det låter med kurser & öppna eget:) Äventyr!