onsdag 19 maj 2010

Sunny

Ja idag är det varmt och soligt! Vi har haft lite halvdåligt väder de senaste dagarna, varmt, men mulet. Men nu så, idag är det toppen! Har suttit ute och lyssnat på fåglar och inspekterat vilka blommor som kommit upp.

Längtar lite till helgen då det är Kungälvscruisingen! Borde egentligen längta jättemycket då det är första galejet på mycket länge, men jag är så trött i skallen så jag vet att jag kommer bli trött fort. men man får ta det som det kommer och njuta den tiden man orkar! Ser ut att bli fint väder också, men det där kan ju ändras fort…

Rotade fram en klänning också ur alla kartonger vi har med kläder, har ju fortfarande inga garderober… Så jag hittade en jag kunde ha! Väldigt tajt över magen men det fungerar så de får bli den, vet inte annars vad jag ska ha, har växt ur alla mina vanliga kläder. Hoppas på att komma i dem igen till nästa sommar iaf.

Inga kommentarer: