fredag 7 maj 2010

Pale, Fat & Dull

Japp så känns det just nu ;-) Håret är så torrt och livlöst att det inte går att göra nåt alls med det.. jaja bara att stå ut, tur man inte åker på kalas just nu ;-)

Veckan har rullat på i rasande takt, men vi har fått gjort en hel del! Eller ja, min käre T har ;-) Själv har jag mest slappat och tittat på ;-)

Igår tog vi oss en tur och åt mjukglass, och där mötte vi på ett äldre par som ville fota oss! De hade själva haft Cheva och tanten hade kört raggare på tidigt 60-tal, då hennes syster var raggare. Var väldigt kul att lyssna på!

Sen fick vi köpt sovrumstapet, en mörkbrun ;-) Kommer bli så fint, längtar tills det blir klart..

DSC06901

På tur

1 kommentar:

messan sa...

På tur låter spännande...tror jag ska berätta för min lillebror om din blogg. Han och hans fru älskar allt som du har:).
Får jag göra det?
Kramar